Wanneer je me NIET moet inschakelen:

  • als je denkt dat ik jullie probleem ga oplossen;
  • als je eigenlijk niet echt iets wil veranderen;
  • als je vooral veel papieren realiteit wilt;
  • als je geen vertrouwen hebt in mij en mijn aanpak;
  • als veranderen vooral voor anderen geldt;
  • als je bovenop me gaat zitten.

maar WEL als je:

  • gelooft in de kpi ‘glimmende ogen’ (net als ik);
  • onderwijskwaliteit als eerste prioriteit hebt;
  • kiest voor samenwerken;
  • bereid bent verantwoordelijkheid te nemen;
  • een echte positieve verandering wilt;
  • energie, enthousiasme, leren en resultaten wel ziet zitten;
  • op allerlei manieren bereid bent te investeren.

Eerdere opdrachtgevers en collega’s zeiden over mij:

‘Suzanne is een bijzondere combinatie. ze is namelijk erg creatief en innovatief en meestal kun je met deze types geen resultaatafspraken maken. Maar Suzanne is juist erg doelgericht en strategisch.’

‘Jij loopt diagonaal door de organisatie heen en functioneert op strategisch, tactisch en operationeel niveau door met mensen te praten, ze te begrijpen en met iedereen op de juiste manier te communiceren. Je verbindt en creëert waarde.’

Ik ben het meest trots op:

  • de twee boeken die ik schreef;
  • in twee jaar (2013-2015) met collega’s een geweldig concept voor extra uitdagend onderwijs opzetten bij de Hogeschool Utrecht (HU)  en daarmee de prestatieafspraken halen;
  • in 14 jaar honderden hoger opgeleiden gecoacht, met veel heb ik nog contact en het zijn stuk voor stuk prachtige mensen;
  • programmamanagement voeren over een landelijk onderwijs&ict-project met veel belangen en spelers;
  • ontwikkelen van de onderwijsvisie van de HU en deze vertalen in een gedicht.

Ambities. Ik wil me verder ontwikkelen in:

  • vormen van publiek-private samenwerking en dialoog;
  • toepassen van veranderkundige uitgangspunten in het onderwijs;
  • concepten ontwikkelen en uitvoeren m.b.t. micro-credentialing, gamification en opleiden van onderwijsprofessionals;
  • faciliteren en samenbrengen van ‘undercover innovators’ binnen niet-vernieuwende organisaties;
  • bijdragen aan gepersonaliseerd leren: elk kind ontwikkelt zijn eigen talenten met motivatie en plezier.

Meer info en reviews op LinkedIn.

Share